Show simple item record

dc.contributor.authorChâtel, Jonathan
dc.date.accessioned2021-01-28T08:37:45Z
dc.date.available2021-01-28T08:37:45Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2385-362X
dc.identifier.issn0212-3819
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11904/1180
dc.description.abstract<p><strong></strong>This paper explores the stages that structured&nbsp;<em>Andreas</em>, Jonathan Châtel’s rewriting of&nbsp;<em>The Road to Damascus&nbsp;</em>by August Strindberg. Based on the questioning of the uncertain identity of the character of the Stranger, the task of rewriting revolves around key themes: the dream of changing lives, the desire to disappear, the dizziness of madness.&nbsp;<em>Andreas</em>, a labyrinthine dream play in dialogue with the Strindberg path, has also been a meditation on the act of writing and the role of the maternal figure in creation.&nbsp;</p>
dc.description.abstract<p>Aquesta comunicació ressegueix les etapes que van estructurar&nbsp;<em>Andreas</em>, reescriptura de Jonathan Châtel del&nbsp;<em>Camí de Damasc&nbsp;</em>d’August Strindberg. A partir del qüestionament sobre la identitat incerta del personatge del Desconegut, el treball de reescriptura es fonamenta al voltant de temes essencials: el somni de canviar de vida, el desig de desaparèixer, el vertigen de la bogeria.&nbsp;<em>Andreas</em>, joc de somni laberíntic en diàleg amb el camí stringberià, també ha resultat ser una meditació sobre l'acte d'escriure i el rol de la figura materna en la creació.</p>
dc.relation.ispartofEstudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2020, Núm. 45
dc.titleDe camí cap a «Andreas»
dc.typeArticle
dc.date.updated2021-01-28T08:37:46Z
dc.rights.accessOpen Access


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record