dc.contributor.author | Argüelles, Avelina | |
dc.contributor.author | [companyia], Danat Dansa | |
dc.contributor.author | Margarit, Àngels | |
dc.date.accessioned | 2022-11-30T13:17:24Z | |
dc.date.available | 2022-11-30T13:17:24Z | |
dc.date.issued | 1990 | |
dc.identifier.issn | 2385-362X | |
dc.identifier.issn | 0212-3819 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11904/1279 | |
dc.description.abstract | A partir de la descripció de les concepcions espacials i escenogràfiques de dues de les joves companyies de dansa més representatives de l'actual panorama català, Mudances i Danat Dansa, Àngels Margarit i José Menchero posen de manifest la importància que tenen els elements plàstics en la construcció coreogràfica. En el cas de Mudances, l'escenografia no és un mer element de decoració o ambientació que ocupa una part de l'escenari, sinó que està sempre implícitament o explícita integrada en la dansa, en la interrelació del ball de les persones amb els objectes; en el de Danat Dansa, l'intent de fusió entre arts plàstiques i coreografia es fa encara més intens i procedeix a la recerca escenogràfica per a la recreació abstracta dels referents reals de la inspiració del seu treball. | |
dc.relation.ispartof | Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1990, Núm. 31 | |
dc.title | Tres experiències sobre coreografia i espai | |
dc.type | Article | |
dc.date.updated | 2022-11-30T13:17:25Z | |
dc.rights.access | Open Access | |
local.citation.startingPage | 95 | |
local.citation.endingPage | 115 | |