Mostrando ítems 101-120 de 259

    • El cuerpo incalculable : William Forsythe, Gerald Siegmund y los diferenciales de la danza 

      Fratini, Roberto; Siegmund, Gerald; Guatterini, Marinella; Driver, Senta; Forsythe, William; Kaiser, Paul; Haffner, Nick; Birnbaum, Daniel; Whittemburg, Zachary
      Libro
      Institut del Teatre ; Mercat de les Flors ; Ediciones Polígrafa, 2018
      Acceso abierto
      Con una trayectoria artística que se mueve a profundidades insondables entre danza, artes visuales, reflexión teórica y pedagogía, William Forsythe no es solo uno de los coreógrafos más significativos de las últimas décadas, ...
    • A contracuento : la danza y las derivas del narrar 

      Fratini, Roberto
      Libro
      Centro Coreográfico Galego : Mercat de les Flors : Institut del Teatre, 2012
      Acceso abierto
      Frente a un discurso crítico que parece haber liquidado la narración como un elemento ajeno al espíritu de la danza, A contracuento intenta rehabilitar el cuento, y exponer las razones y las formas de un infinito historial ...
    • Componer el plural : escena, cuerpo, política 

      Pérez Royo, Victoria; Sánchez, José A.; Dias, Cláudia; Foster, Susan L.; Alba Rico, Santiago; Corral, Itxaso; Delgado, Manuel; Piña, Amanda; Cifuentes, María José; Rojo, Paz; Pérez, David; Quesada,Fernando; Chamorro, Paulina; Fernández- Savater, Amador; Chauchat, Alice; Fabiaro, Eleonora; Greiner, Christine
      Libro
      Institut del Teatre ; Mercat de les Flors ; Ediciones Polígrafa, 2016
      Acceso abierto
      Componer el plural es un ejercicio; pero no es un ejercicio gramatical, sino un entrenamiento práctico, vital, corporal y político de configurar un nosotros. Implica disponer el cuerpo en una tensión entre dos fuerzas ...
    • Hacer historia : reflexiones desde la práctica de la danza 

      Mroué, Rabih; Allsopp, Ric; Pérez Royo, Victoria; Rozas, Ixiar; Jansa, Janez; Pristas, Goran Sergej; Soto, Olga de; Vujanovic, Ana; Naverán, Isabel de; Conde-Salazar, Jaime; Haro, Noemí de; Schneider, Rebecca; Spangberg, Marten
      Libro
      Centro Dramático Galego ; Institut del Teatre ; Mercat de les Flors, 2010
      Acceso abierto
      Este libro recoge doce ensayos que reflejan aspectos fundamentales sobre los modos en que actualmente se aborda la relación con el pasado, la memoria, la contemporaneidad, la reidentificación corporal, los procesos de ...
    • L'expressionisme i el teatre 

      Siguán, Marisa
      Libro
      Institut del Teatre, 1988
      Acceso abierto
    • Institut del Teatre: Memòria 2018 

      Institut del Teatre
      Estudio / informe / memoria
      2018
      Acceso abierto
    • Institut del Teatre: Memòria 2017 

      Institut del Teatre
      Estudio / informe / memoria
      2017
      Acceso abierto
    • Institut del Teatre: Memòria 2016 

      Institut del Teatre
      Estudio / informe / memoria
      2016
      Acceso abierto
    • Institut del Teatre: Memòria 2015 

      Institut del Teatre
      Estudio / informe / memoria
      2015
      Acceso abierto
    • És així, si us ho sembla 

      Pirandello, Luigi
      Libro
      Edicions del Mall, 1983
      Acceso abierto
      Drama coetani a Liolà i al Berretto a sonagli on dos éssers viuen definitivament fora de la historia, pacificats, deixant als altres la rabiosa i inútil recerca. El drama de Così è, se vi pare és encara més gran i universal ...
    • El joc dels papers 

      Pirandello, Luigi
      Libro
      Edicions del Mall, 1986
      Acceso abierto
      Pirandello vol fer pujar un cop més a l’escenari idees aparentment encarnades en personatges, però que per anar bé, haurien d’esborrar llur corporalitat per reflectir llur concepte en el mirall del públic. I aixo fa que ...
    • Els encantats 

      Plana, David
      Libro
      Comanegra, 2017
      Acceso abierto
      «L’Arnau i la Bruna organitzen una escapada familiar amb el pare a Aigüestortes, l’últim lloc on van ser feliços, un estiu llunyà durant la seva adolescència. Mentre sopen, sortiran del silenci traumes, culpabilitats i ...
    • Prohibido escribir obras maestras : taller de dramaturgia textual 

      Sanchis Sinisterra, José
      Libro
      Ñaque editora, 2017
      Acceso abierto
      ÑAQUE Editora y el Institut del Teatre de Barcelona han conseguido convencer a uno de los maestros de la dramaturgia española para publicar su manual más esperado. Su obra NO maestra. En este esperadísimo manual, se recogen ...
    • Memorias de secretaria correspondientes a los cursos 1937-38; 1938-39; 1939-40; 1940-41 y 1941-42 

      Institut del Teatre
      Estudio / informe / memoria
      1943
      Acceso abierto
    • Francesc Soler i Rovirosa : 1836-1900 

      Institut del Teatre; Bravo, Isidre
      Otros
      1988
      Acceso abierto
      Catàleg de l'exposició Francesc Soler i Rovirosa : 1836-1900 , organitzat per l'Institut del Teatre.
    • Textos del cuerpo en juego : Gemma Beltran 15 años Cía. Dei Furbi : Ocho espectáculos 2002-2017 

      Beltran, Gemma
      Libro
      Institut del Teatre, 2020-03
      Acceso abierto
      "La compañía Dei Furbi se caracteriza por una práctica teatral centrada en la tradición que sitúa al actor y su cuerpo en el centro de la acción dramática. En el año 2002 la compañía da el primer paso como proyecto creativo ...
    • Teatre-Dansa: tradicions i llibertats 

      Schlicher, Susanne
      Libro
      Institut del Teatre, 1993
      Acceso abierto
      «A Teatre-dansa. Tradicions i llibertats l'autora recull l'experiència d'un gènere, el teatre-dansa, que es basa en l'anàlisi directa de la realitat. A Alemanya van sorgir unes inquietuds -no solament dins l'àmbit de la ...
    • L'Oncle Vània: escenes de la vida rural 

      Txekhov, Anton Pavlovitx, 1860-1904
      Libro
      Institut del Teatre, 1983
      Acceso abierto
      Els personatges de L'oncle Vània, que ara editem en aquesta col·lecció, els de Les tres germanes i els de El cirerar són gairebé incapaços de dialogar entre si; únicament parlen. Expliquen qui voldrien ser, conten els ...
    • Coriolà 

      Shakespeare, William
      Libro
      Bruguera, 1983
      Acceso abierto
      «Coriolà és conscient, després de parlar amb la seva mare que les coses han canviat: «Oh mare, mare! ¿Què haveu fet?» Però Coriolà no cedeix per penediment o per compassió, sinó per càlcul. A través de tota l'obra, l'heroi ...