dc.contributor.author | Masgrau, Lluís | ca |
dc.contributor.other | Departament de Teoria i Història de les arts escèniques | ca |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T10:41:00Z | |
dc.date.available | 2018-01-24T10:41:00Z | |
dc.date.issued | 1995 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11904/919 | |
dc.format.extent | 23 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.relation.ispartof | Conjunto. 1995, Núm. 100 | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | * |
dc.subject | anàlisi espectacle, nusos escènics, actriu/personatge, autonomia dels actors | ca |
dc.title | La dualidad de la ficción | ca |
dc.type | Article | ca |
dc.rights.access | Open Access | ca |
dc.audience.mediator | Escola Superior d'Art Dramàtic | ca |
dc.audience.mediator | Conservatori Superior de Dansa | ca |