Exploració per títol
Ara es mostren els documents 534-553 de 910
-
La màscara en la pedagogia actoral: tipus de màscara i transversalitat pedagògica
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2015, Núm. 41-42
Accés obertVolem contribuir a «Re-Caminant l’escena» mitjançant la recerca de nous coneixements en la formació de l’actor. La nostra exposició es deriva de l’extrapolació de certs elements de la pràctica teatral. Metodològicament, ... -
La memòria de les arts escèniques catalanes i les TIC. L’experiència del Museu de les Arts Escèniques
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2015, Núm. 41-42
Accés obertEl Museu de les Arts Escèniques (MAE) de l’Institut del Teatre de Barcelona engloba un museu, una biblioteca i un arxiu. L’Institut és el centre més important de formació, investigació i difusió de les arts escèniques de ... -
La obra narrativa de Jaume Melendres o de como lo insólito se hace possible
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2010, Núm. 37
Accés obert -
La Passió de Verges
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1963, Núm. 8
Accés obert -
La pedagogia teatral de Jaume Melendres: el joc del saber
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2010, Núm. 37
Accés obert -
La pedagogía teatral de Jaume Melendres: el juego de saber
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2010, Núm. 37
Accés obert -
La poesia dramàtica de Iannis Ritsos
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2009, Núm. 35
Accés obertIntroducció a les peces, "Ifigènia" i "Fedra" de Iannis Ritsos, que es poden consultar en la versió en català a l'edició en paper del Nº 35 d'ESTUDIS ESCÈNICS -
La poesia visual de Joan Brossa. Suscitador de la segona avantguarda pictòrica
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1972, Núm. 16
Accés obert -
La problemática del teatro del absurdo en España a partir de 1960
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Accés obert -
La producció dramàtica de Jaume Melendres
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2010, Núm. 37
Accés obert -
La producción dramática de Jaume Melendres
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2010, Núm. 37
Accés obert -
La recepció de l'actor clàssic oriental en l'antropologia teatral d'Eugenio Barba
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2008, Núm. 33
Accés obert -
La recepción del actor clásico oriental en la antropologia teatral de Eugenio Barba
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2008, Núm. 33
Accés obert -
La representación de «Romeo y Julieta» en el teatro isabelino
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1965, Núm. 11
Accés obert -
La rítmica Dalcroze, mètode en evolució de la formació musical per a les arts escèniques
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2015, Núm. 41-42
Accés obertL’any 1910, Émile Jaques-Dalcroze va fundar el primer institut de rítmica a Hellerau, Dresden, Alemanya. Mary Wigman, Adolph Appia, Joan Llongueres, entre d’altres, es van formar en aquest centre. Posteriorment, el mestre ... -
La Sátira del «bel canto» en el sainete inédito de don Ramón de la Cruz; «El italiano fingido».
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1964, Núm. 10
Accés obert -
La segmentació del text dramàtic contemporani
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2008, Núm. 33
Accés obert -
La segmentación del texto dramático contemporáneo (un proceso para el análisis y la creación)
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2008, Núm. 33
Accés obert -
La sensibilitat de la passió
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1989, Núm. 30
Accés obert -
«La sonata dels espectres»: el verí i la visió
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2020, Núm. 45
Accés obert<p>L’obra d’August Strindberg dinamita el drama per representar el procés de destrucció de sentit i el seu contingut residual. Si en el drama tradicional el sentit transcendent era una part essencial de l’obra, ...