Show simple item record

dc.contributor.authorMestres, Albertca
dc.contributor.otherDepartament de Dramatúrgia, Escenificació i Coreografiaca
dc.date.accessioned2019-03-13T10:52:01Z
dc.date.available2019-03-13T10:52:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11904/1039
dc.description.abstractEn aquest article ens proposem primer rastrejar !'origen i l'evolució d'un codi d'entrades i sortides de l' escenari que, en la nostra opinió, perdura des del naixement del teatre classic aterres fins al segle XIX. En segon lloc, volem demostrar, a partir de la convenció espacial en que s'insereix i l'ús de l' espai que s'hi fa, amb una analisi de totes les entrades i sortides marcades per les acotacions que conté, que la Tragicomedia pastoral d'amor, firmesa i porfia no solament va ser escrita per ser representada, sinó per a una representació concreta. A més, volem plantejar la hipotesi que, donat el moment de redacció i de representació de la Tragicomedia, durant la Revolució Catalana entre el 1640 i el 1650, s'hi amaga una intencionalitat política.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectFontanella, lloc, espai, teatre grec, teatre romà, teatre barroc, políticaca
dc.title«S'alçarà la cortina»: espai i lloc a la Tragicomèdia pastoral d'amor, firmes i pordia de Francesc Fontanellaca
dc.typeConference lectureca
dc.rights.accessOpen Accessca
dc.audience.mediatorEscola Superior d'Art Dramàticca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain