Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMestres, Albertca
dc.contributor.otherDepartament de Dramatúrgia, Escenificació i Coreografiaca
dc.date.accessioned2019-03-13T10:52:01Z
dc.date.available2019-03-13T10:52:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11904/1039
dc.description.abstractEn aquest article ens proposem primer rastrejar !'origen i l'evolució d'un codi d'entrades i sortides de l' escenari que, en la nostra opinió, perdura des del naixement del teatre classic aterres fins al segle XIX. En segon lloc, volem demostrar, a partir de la convenció espacial en que s'insereix i l'ús de l' espai que s'hi fa, amb una analisi de totes les entrades i sortides marcades per les acotacions que conté, que la Tragicomedia pastoral d'amor, firmesa i porfia no solament va ser escrita per ser representada, sinó per a una representació concreta. A més, volem plantejar la hipotesi que, donat el moment de redacció i de representació de la Tragicomedia, durant la Revolució Catalana entre el 1640 i el 1650, s'hi amaga una intencionalitat política.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectFontanella, lloc, espai, teatre grec, teatre romà, teatre barroc, políticaca
dc.title«S'alçarà la cortina»: espai i lloc a la Tragicomèdia pastoral d'amor, firmes i pordia de Francesc Fontanellaca
dc.typeConference lectureca
dc.rights.accessOpen Accessca
dc.audience.mediatorEscola Superior d'Art Dramàticca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain