De camí cap a «Andreas»
Metadata
Show full item record
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2020, Núm. 45
Document typeArticle
Abstract
<p><strong></strong>This paper explores the stages that structured <em>Andreas</em>, Jonathan Châtel’s rewriting of <em>The Road to Damascus </em>by August Strindberg. Based on the questioning of the uncertain identity of the character of the Stranger, the task of rewriting revolves around key themes: the dream of changing lives, the desire to disappear, the dizziness of madness. <em>Andreas</em>, a labyrinthine dream play in dialogue with the Strindberg path, has also been a meditation on the act of writing and the role of the maternal figure in creation. </p> <p>Aquesta comunicació ressegueix les etapes que van estructurar <em>Andreas</em>, reescriptura de Jonathan Châtel del <em>Camí de Damasc </em>d’August Strindberg. A partir del qüestionament sobre la identitat incerta del personatge del Desconegut, el treball de reescriptura es fonamenta al voltant de temes essencials: el somni de canviar de vida, el desig de desaparèixer, el vertigen de la bogeria. <em>Andreas</em>, joc de somni laberíntic en diàleg amb el camí stringberià, també ha resultat ser una meditació sobre l'acte d'escriure i el rol de la figura materna en la creació.</p>
Access conditionsOpen Access
ISSN2385-362X
,
0212-3819
Collections
- 2020: Núm.: 45 [11]