• es
    • català
    • español
    • English
    • AccederRegistro
  • español 
    • català
    • español
    • English
  • Login
RedIT: reservori digital de l'Institut del Teatre Institut del teatre Diputació de Barcelona RedIT: reservori digital de l'Institut del Teatre
RedIT: reservori digital de l'Institut del Teatre
Ver ítem 
  •   Repositorio
  • Estudis escènics, articles
  • 1990: Núm.: 31
  • Ver ítem
  •   Repositorio
  • Estudis escènics, articles
  • 1990: Núm.: 31
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

No ser Leonardo. Conversa amb Pep Duran

Thumbnail
Ver/descargar
EE_vol_31_pag117_no ser leonardo_opt_reconocido.pdf (739.5Kb)
  Ver Estadísticas de uso
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
Abellan, Joan
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1990, Núm. 31
Tipo de documentoArtículo
Resumen
Pep Duran sintetitza de forma molt representativa la confluència dels interessos purament plàstics amb els teatrals en un mateix impuls creatiu. Duran explica la seva experiència d'artista plàstic que assumeix, si convé, l'ofici d'escenògraf i figurinista, i les dificultats amb què sovint es troba el creador plàstic en voler adaptar les seves idees a la materialitat necessària per a la integració escènica de les seves idees. Duran, que ha creat escenografies i figurins tant per a projectes escènics de repertori convencional, a l'estil dels del Teatre Lliure, com per a altres molt més avantguardistes, com en el cas de les seves col·laboracions amb Albert Vidal, demostra que l'única realització plenament satisfactòria, des del punt de vista de la plasmació espectacular de les seves idees, és la que porta a terme el propi artista quan assumeix la responsabilitat última de l'escenificació, com ell mateix va fer en la inauguració de l'ampliació de la Fundació Miró de Barcelona. La conversa amb Pep Duran intenta aprofundir, a partir de la seva experiència i del seu punt de vista personal, en la relació que en l'actual context català es pot donar entre l'artista plàstic i l'escenografia professional.
Condiciones de accesoAcceso abierto
URIhttp://hdl.handle.net/20.500.11904/1280
ISSN2385-362X , 0212-3819
Colecciones
  • 1990: Núm.: 31 [7]

Copyright © 2019 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | Todos los derechos reservados | Aviso legal
Contacto | Sugerencias
 

 

Listar

Todo RedITComunidades & ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosPalabras claveDepartamentosEsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosPalabras claveDepartamentos

Copyright © 2019 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | Todos los derechos reservados | Aviso legal
Contacto | Sugerencias