• ca
    • català
    • español
    • English
    • Inicia la sessióRegistre
  • català 
    • català
    • español
    • English
  • Inicia la sessió
RedIT: reservori digital de l'Institut del Teatre Institut del teatre Diputació de Barcelona RedIT: reservori digital de l'Institut del Teatre
RedIT: reservori digital de l'Institut del Teatre
Visualitza l'element 
  •   Repositori
  • Estudis escènics, articles
  • 2022: Núm.: 47
  • Visualitza l'element
  •   Repositori
  • Estudis escènics, articles
  • 2022: Núm.: 47
  • Visualitza l'element
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La categoria «procés» en l’anàlisi de la literatura dramàtica catalana actual

Thumbnail
Visualitza/Obre
EES47-ROSSELLO-CAT.pdf (166.1Kb)
EES47-ROSSELLO-ENG.pdf (162.2Kb)
  Veure estadístiques d'ús
Metadades
Mostra el registre d'unitat complet
Rosselló, Ramon X.
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2022, Núm. 47
Tipus de documentArticle
Abstract
<p>Atesa la diversificació de les formes de creació en el teatre actual —que van més enllà de l’escriptura individual solitària—, aquest article se centra en l’interés de l’exploració de la categoria «procés» amb l’objectiu d’aprofundir en la caracterització de la dramatúrgia més recent. Aquesta exploració, en primer lloc, atén qüestions metodològiques amb la voluntat d’aproximar-se als diferents objectes i elements que són susceptibles de ser considerats en l’anàlisi dels processos. En segon lloc, a partir de les dades recollides de diversos creadors, es planteja una proposta de delimitació de diversos models de procés. Finalment, l’article s’aproxima a l’estudi del procés de creació col·lectiva de la companyia valenciana Pont Flotant, una de les més reconegudes del segle XXI.</p>
 
<p>Given the diversification of the forms of creation in today’s theatre — which go beyond solitary individual writing —, this article focuses on the interest in looking at the “process” category with the objective of exploring the characterisation of the most recent playwriting in depth. This exploration first addresses methodological questions with the aim of approaching the different objects and elements that can be considered when analysing the processes. Secondly, based on the data collected from diverse creators, we suggest a delimitation of diverse process models. Finally, the article examines the collective creation process of the Valencia-based company Pont Flotant, one of the most renowned in the 21st century.</p>
 
Condicions d'accésAccés obert
URIhttp://hdl.handle.net/20.500.11904/1509
ISSN2385-362X , 0212-3819
Col·leccions
  • 2022: Núm.: 47 [18]

Copyright © 2019 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | Tots els drets reservats | Avís legal
Contacteu amb nosaltres | Envia comentaris
 

 

Explora

Tot RedITComunitats i col·leccionsPer data de publicacióAutorsTítolsParaules clauDepartamentsAquesta col·leccióPer data de publicacióAutorsTítolsParaules clauDepartaments

Copyright © 2019 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | Tots els drets reservats | Avís legal
Contacteu amb nosaltres | Envia comentaris