Obrir portes, aixecar telons. El què, qui, com de l’accessibilitat a les arts escèniques

Metadades
Mostra el registre d'unitat complet
2026-05. 20
Tipus de documentEstudi, informe, memòria
IdiomaCatalà
Abstract
L’exposició temporal "Obrir portes, aixecar telons. El què, qui, com de l’accessibilitat a les arts escèniques" és un estat de la qüestió que ens permet conèixer i celebrar les bones pràctiques, alhora que assenyala necessitats i possibilitats de futur. Comissariada per l’investigador en traducció, estudis de gènere i accessibilitat Gonzalo Iturregui Gallardo, la mostra presenta els serveis i dispositius d’accessibilitat més coneguts en les arts escèniques, així com altres tipus d’accessibilitat i noves propostes en la creació d’arts escèniques accessibles i de la mà d’artistes amb discapacitat. D’aquesta manera, el MAE es proposa anar més enllà de les col·leccions i els magatzems per abordar temes d’actualitat i rellevància per a creadors i públic escènics.
Plafons de la versió itinerant de l'exposició; primer exposada al Museu de les Arts Escèniques (vestíbul de l'Institut del Teatre) entre l'octubre de 2025 i el maig de 2026.
Condicions d'accésAccés obert
Paraules clauDiscapacitat intel·lectual, Accessibilitat, Discapacitat sensorial, Discapacitat física, arts escèniques aplicades
Col·leccions
Els fitxers de llicència següents estan associats amb aquest document:


