Browsing Articles publicats i preprints by department "Departament de Teoria i Història de les arts escèniques"
Now showing items 1-10 of 10
-
Cap a una dramatúrgia diferencial: obrint la dimensió escriptural de la dansa
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2023, Núm. 48
Open AccessLa tasca del present article és aprofundir en la crítica al paradigma que do-mina en la dansa del segle xx —especialment quant a la seva relació amb la noció d’identitat— a partir d’allò que anomenarem la «dramatúrgia de ... -
La dramaturgie de l'acteur à l'Odin Teatret
Article
Degrés. 1999, Núm. 97-98-99
Open Access -
La dualidad de la ficción
Article
Conjunto. 1995, Núm. 100
Open Access -
Eugenio Barba's Written Work: the Theatrical Vision Implied in Its Structure
Article
Dramatica. Studia Universitatis Babes-Bolyai, LIX, 1, 2014
Open Access -
La Fura dels Baus: Scenes for the Twenty-First Century
Article
Contemporary Theatre Review. 2007, Vol. 17(3), p. 335 – 345
Open Access -
Layered Documentation—On the Process of Documenting Contemporary Dance and Physical Theatre
Article
Journal of Literature and Art Studies. 2015, june, vol. 5, núm. 6
Open Access -
Performance groups in contemporary Spanish theatre
Article
Contemporary Theatre Review. 1998, Vol.7, Part 4, 1-30.
Open Access -
Ressenya de "Lettres de fuite. Séminaire 2001-2004 Hélène Cixous, Marta Segarra (ed.) París, Gallimard, 2020, 1200 pp."
Article
Lectora: revista de dones i textualitat. 2022, Núm 28
Open AccessRessenya de "Lettres de fuite. Séminaire 2001-2004" d'Hélène Cixous, editat per Marta Segarra, París, Gallimard, 2020, 1200 pp. ISBN: 978-2-07-285906-9. Aquest és el primer volum de l'edició dels seminaris que la ... -
Ritual i dramatúrgia neomedieval : El cas de Dimonis (1981), de Comediants
Article
Pausa. 2007, núm. 26
Open Access -
Towards a Differential Dramaturgy: Opening Up the Writing Dimension of Dance
Article
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2023, Núm. 48
Open AccessThe aim of this article is to explore in depth the critique of the prevailing paradigm in 20th-century dance — especially in terms of its relation with the notion of identity — based on what we will call ...