RedIT: Envíos recientes
Mostrando ítems 181-200 de 939
-
Auditorio, pueblo, vulgo: el espectador en la crítica dramática del siglo XVIII español
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1975, Núm. 19
Acceso abierto -
El siglo de las luces y las sombras
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1975, Núm. 19
Acceso abierto -
O teatro galego, de esguello. (Notas ceibes encol da nosa vida teatral)
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1975, Núm. 19
Acceso abierto -
Un «Romance» di J. Pérez de Montalbán sul tema della morte
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1975, Núm. 19
Acceso abierto -
Materials relatius al teatre català profà dels segles XVIII i XIX
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1975, Núm. 19
Acceso abierto -
Un rudiment de teatre valencià del segle XVIII
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto<p>Inclou el text «Raonament que tingueren dos llauradors de</p> <p>el poble de Vinaleza pues avent vengut à esta</p> <p>Ciutat àveure la proseso del Sr. Sent Vicent</p> <p>Ferrer; els Causà gran novetat, el no beure ... -
El teatre català a Buenos Aires
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto -
«Le Bethleem», un mystère paysan contemporaine du nord de la Roumanie
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto -
Diecinueve sainetes desconocidos de Ramón de la Cruz
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto -
Planificación teatral en la República Democrática Alemana
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto -
El melodrama expresionista de Valle-Inclán y el extrañamiento dramático
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto -
La problemática del teatro del absurdo en España a partir de 1960
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto -
La teoría del teatro político de Erwin Piscator
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto -
Hacia una interpretación sociológica del teatro de Peter Hacks
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto -
«La vida es somni»: del text a l'escena
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto -
Estructura i funcions a l'obra dramàtica. Anàlisi d'«El retaule del flautista»
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto -
La llum del teatre
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1983, Núm. 22
Acceso abierto<p>lt is a fact that a large number of directors still feel enthusiastic about lights and use them with great pleasure. Lights and their function in theatre are at crossing where opposite ways both converge and come apart. ... -
El quadern de direcció d’«Otel·lo», de William Shakespeare, espeblert per Konstantin Stanislavski
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1983, Núm. 22
Acceso abierto<p>This article is a compilation of the conclusions of a seminar where the contents of the direction notebook which Stanislavsky wrote up in Nice in 1929 were analysed in order to direct the group Art's Theatre of Moscow ... -
«Mary d’Ous», un punt d’inflexió
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1983, Núm. 22
Acceso abierto<p>This work is a compilation of the results of a seminar made by the Department of Theatrical Sciences of the lnstitut del Teatre of Barcelona about the “Analysis of shows recorded in video”; it takes part in the effort, ... -
Mestres Quadreny, un compositor per als confins teatrals de la música
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1983, Núm. 22
Acceso abierto<p>Interview with Josep Mestres Quadreny, a Catalan and postrnodern cornposer, where there are included all the different aspects of his musical training between 1945 and 1955; he refers both to his country's situation and ...