Listar por título
Mostrando ítems 546-565 de 903
-
La segmentació del text dramàtic contemporani
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2008, Núm. 33
Acceso abierto -
La segmentación del texto dramático contemporáneo (un proceso para el análisis y la creación)
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2008, Núm. 33
Acceso abierto -
La sensibilitat de la passió
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1989, Núm. 30
Acceso abierto -
«La sonata dels espectres»: el verí i la visió
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2020, Núm. 45
Acceso abierto<p>L’obra d’August Strindberg dinamita el drama per representar el procés de destrucció de sentit i el seu contingut residual. Si en el drama tradicional el sentit transcendent era una part essencial de l’obra, ... -
La teología sobre el demonio en el drama calderoniano
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1959, Núm. 4
Acceso abierto -
La teoría del teatro político de Erwin Piscator
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto -
La traducció com a expressió de la creativitat teatral
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2010, Núm. 37
Acceso abierto -
La traducción como expresión de la creatividad teatral
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2010, Núm. 37
Acceso abierto -
La via del refús
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1985, Núm. 27
Acceso abierto<p>In 1938, in Moscow, the 40th anniversary of Stanislavski's Theatre of Art was celebrated. Today, we can see in Stanislavski's attitude the example of how to behave before a prime secretary or army men regardless of their ... -
La vida dels objectes
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1985, Núm. 27
Acceso abierto<p>The human being maintains a specially intense relationship with everything concerning time and space. The natural surrounding as well as the inanimated universe which surround him are perfect mute interlocutors, cause ... -
«La vida es somni»: del text a l'escena
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1976, Núm. 21
Acceso abierto -
La visió teatral implícita en l’obra escrita d’Eugenio Barba
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2015, Núm. 41-42
Acceso abiertoEl punt de partida de l’article és una recerca realitzada des del 1992 fins a l’actualitat en el context de l’Odin Teatret Archives per crear i anar actualitzant una bibliografia crítica de l’obra escrita d’Eugenio Barba. ... -
La vídeo-«performance»
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1988, Núm. 29
Acceso abierto<p>The cinema of the Russian director Dziga Vertov seen as a cinema-eye, as an attempt to bring cinema and the new technological view near reality, and considered to be a counter-cinema, an anti-cinema, a cinema of information ... -
La vocació teatral de Pier Paolo Pasolini
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2008, Núm. 33
Acceso abiertoArticle complementari a la peça "Manifest per a un nou teatre" de Pier Paolo Pasolini, editada en paper en Estudis Escènics Nº 33-34. -
La vocación teatral de Pier Paolo Pasolini
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2008, Núm. 33
Acceso abiertoArticulo complementario a la publicación "Manifesto para un nuevo teatro" de Pier Paolo Pasolini, editado en Estudis Escènics Nº 33-34, en papel. -
La volta al món... en 55 entrades
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2010, Núm. 37
Acceso abierto -
La vuelta al mundo...en 55 entradas
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2010, Núm. 37
Acceso abierto -
La «Pasión» de Santa Juana de Castilla
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1974, Núm. 18
Acceso abierto -
La «performance» i els mèdia: la utilització de la imatge
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1988, Núm. 29
Acceso abierto<p>The performance has evolved appreciably from the first action of John Cage and Allan Kaprow to the present-day performances of Laurie Anderson, Michel Lemieux or Monty Cantsin. That genre has developed from the staging ... -
La «performance»: de les accions inicials als multimèdia dels vuitanta
Artículo
Estudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 1988, Núm. 29
Acceso abierto<p>This text deals with a wide view, from the first gestures made by such artists as Marcel Duchamp, Piero Manzoni or Yves Klein till the performance of the end of the seventies and beginning of the eighties, entirely ...