Cerca
Ara es mostren els documents 1-10 de 18
El canvi és possible. Innovació a través de les TIC en la difusió del patrimoni.
Contribució a congrés
2016
Accés obert
L’objectiu de la comunicació és mostrar el procés de canvi portat a terme amb la
finalitat de fer visibles els fons del Centre de Documenció i Museu de les Arts
Escèniques a la comunitat docent, de recerca i museística ...
Una fantasma com n'hi ha poques, de Màrius Torres: influències i estructura dramàtica
Contribució a congrés
2018
Accés obert
El 1935, Màrius Torres (1910-1942), abans d'ingressar al sanatori de Puig d'Olena,
va escriure una única obra de teatre, Una fantasma com n'hi ha poques, publicada per primer cop el 2007, amb una introducció de Miquel ...
El teatre breu com a laboratori creatiu
Capítol de llibre
2013
Accés obert
La danza en personas con discapacidad intelectual. Revisión sistemática e identificación de los elementos necesarios para evaluar cambios de movimiento
Article
AusArt Journal for Research in Art. 2015, Núm.3
Accés obert
La danza contribuye al bienestar de la persona desde una perspectiva integradora. Estudios anteriores afieman, a través del Dibujo de la Figura Humana (DFH), que mejora el bienestar emocional y físico en población con ...
Del papel a la tela. Diseño de vestuario teatral
Capítol de llibre
I Coloquio de Investigadores en Textil y Moda: 17 y 18 noviembre 2017
Accés obert
La imatge digital en escena. De la banalització a la interacció
Contribució a congrés
2015
Accés obert
Incidencia del tipo de marcaje del profesorado en la ejecución del alumnado de danza en la asignatura de danza clásica, en relación a la amplitud y proyección del movimiento.
Contribució a congrés
2017-11-17
Accés obert
El presente estudio plantea demostrar cómo los alumnos de danza mejoran su ejecución en función de la calidad de la información del marcaje que se les proporciona, mediante una metodología experimental cuantitativa y ...
La recerca de l'actor creatiu: alguns fonaments i paradoxes
Contribució a congrés
L’intèrpret: del teatre naturalista a l’escena digital
Accés obert
Entre el segle XX i el segle XXI
Contribució a congrés
2018
Accés obert
Los coreógrafos invisibles
Contribució a congrés
2017-08
Accés obert
Resumen. En este texto intentamos abrir un espacio de reflexión sobre las implicaciones pedagógicas de
PI(E)CE, un proyecto con carácter artístico, social y educativo en escuelas secundarias de Barcelona.
contaminando ...