La interpretación musical como conductora educativa en la etapa infantil y la evaluación de su repercusión emocional
Metadades
Mostra el registre d'unitat complet
Arús Leita, Eugènia / Pérez Testor, Susana (Departament de Pedagogia de les arts de l'espectacle; Conservatori Superior de Dansa)
2008.
Tipus de documentArticle
IdiomaCastellà
Abstract
Se presenta una experiencia educativa, una clase de música fundamentada en la rítmica Dalcroze con un grupo de niños y niñas de cinco años, de un barrio marginal de Sevilla, España. Se describen los contenidos de una clase de 50 minutos y se evalúa su repercusión emocional en el grupo.
Los cambios que se observan después de la clase es el aumento de seguridad y autoestima que permite afirmar que una sola sesión puede repercutir en el desarrollo emocional de sus participantes.
Condicions d'accésAccés obert
Paraules clauRítmica Dalcroze, Repercusión emocional, Dansa en l'ensenyament, Dansa inclusiva, Dansa aplicada
ISSN1135-6308
Col·leccions
Els fitxers de llicència següents estan associats amb aquest document: