Mostra el registre d'unitat simple

dc.contributor.authorLópez Esteve, Oriolca
dc.contributor.otherDepartament de Teoria i Història de les arts escèniquesca
dc.date.accessioned2024-11-15T12:09:49Z
dc.date.available2024-11-15T12:09:49Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.issn2385-362X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11904/1584
dc.description.abstractLa tasca del present article és aprofundir en la crítica al paradigma que do-mina en la dansa del segle xx —especialment quant a la seva relació amb la noció d’identitat— a partir d’allò que anomenarem la «dramatúrgia de la diferència». Aquest tipus de dramatúrgia, com s’argumentarà, aprofundeix en la revisió ontològica de la dansa i potencia l’estatut escriptural de la coreografia. Finalment, per a exemplificar el desenvolupament d’aquesta estratègia dramatúrgica, analitzarem el cas de la ballarina i creadora Loïe Fullerca
dc.format.extent21 p.ca
dc.language.isocatca
dc.relation.ispartofEstudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2023, Núm. 48ca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectDramatúrgiaca
dc.subjectDansa modernaca
dc.subjectDeconstruccióca
dc.subjectDiferènciaca
dc.subjectLoïe Fullerca
dc.titleCap a una dramatúrgia diferencial: obrint la dimensió escriptural de la dansaca
dc.typeArticleca
dc.rights.accessOpen Accessca
dc.audience.mediatorEscola Superior d'Art Dramàticca
dc.contributor.groupLEGS—Laboratoire d'Études de Genre et de Sexualitéca


Fitxers d'aquest document

Thumbnail

Aquest element apareix a les col·leccions següents

Mostra el registre d'unitat simple

Attribution-ShareAlike 3.0 Spain
Llevat que s'indiqui el contrari, es descriu la llicència d'aquest article com Attribution-ShareAlike 3.0 Spain