Show simple item record

dc.contributor.authorLópez Esteve, Oriolca
dc.contributor.otherDepartament de Teoria i Història de les arts escèniquesca
dc.date.accessioned2024-11-15T12:09:49Z
dc.date.available2024-11-15T12:09:49Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.issn2385-362X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11904/1584
dc.description.abstractLa tasca del present article és aprofundir en la crítica al paradigma que do-mina en la dansa del segle xx —especialment quant a la seva relació amb la noció d’identitat— a partir d’allò que anomenarem la «dramatúrgia de la diferència». Aquest tipus de dramatúrgia, com s’argumentarà, aprofundeix en la revisió ontològica de la dansa i potencia l’estatut escriptural de la coreografia. Finalment, per a exemplificar el desenvolupament d’aquesta estratègia dramatúrgica, analitzarem el cas de la ballarina i creadora Loïe Fullerca
dc.format.extent21 p.ca
dc.language.isocatca
dc.relation.ispartofEstudis escènics: quaderns de l'Institut del Teatre. 2023, Núm. 48ca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 3.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/*
dc.subjectDramatúrgiaca
dc.subjectDansa modernaca
dc.subjectDeconstruccióca
dc.subjectDiferènciaca
dc.subjectLoïe Fullerca
dc.titleCap a una dramatúrgia diferencial: obrint la dimensió escriptural de la dansaca
dc.typeArticleca
dc.rights.accessOpen Accessca
dc.audience.mediatorEscola Superior d'Art Dramàticca
dc.contributor.groupLEGS—Laboratoire d'Études de Genre et de Sexualitéca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 3.0 Spain
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 3.0 Spain